U Hrvatskoj od tisuću ispitanih građana korisnika bankarskih usluga njih 94 posto koristi kartice, 93 posto kartice nosi i na putovanja, ali ih pritom za plaćanje koristi tek njih 34 posto, pokazalo je uz ostalo jesensko istraživanje o stavovima i ponašanju potrošača s naglaskom na kartice u Hrvatskoj MasterIndex koje je provela kartičarska kuća MasterCard u suradnji s GfK centrom za istraživanje tržišta. Postotak građana koji koriste kartice u Hrvatskoj jednak je onom iz istog proljetnog istraživanja, kao i to da većina ispitanih posjeduje tri kartice koje redovito koriste na bankomatima, POS terminalima te za kupovinu preko interneta. Istraživanje je pokazalo i da u inozemstvo do kraja ove godine planira putovanje 35 posto ispitanih, a njih 32 posto i zimski odmor izvan Hrvatske, što je za 4 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
U Hrvatskoj od tisuću ispitanih građana korisnika bankarskih usluga njih 94 posto koristi kartice, 93 posto kartice nosi i na putovanja, ali ih pritom za plaćanje koristi tek njih 34 posto, pokazalo je uz ostalo jesensko istraživanje o stavovima i ponašanju potrošača s naglaskom na kartice u Hrvatskoj MasterIndex koje je provela kartičarska kuća MasterCard u suradnji s GfK centrom za istraživanje tržišta.
Postotak građana koji koriste kartice u Hrvatskoj jednak je onom iz istog proljetnog istraživanja, kao i to da većina ispitanih posjeduje tri kartice koje redovito koriste na bankomatima, POS terminalima te za kupovinu preko interneta.
Istraživanje je pokazalo i da u inozemstvo do kraja ove godine planira putovanje 35 posto ispitanih, a njih 32 posto i zimski odmor izvan Hrvatske, što je za 4 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
Pritom su im i dalje najprivlačnija adventska putovanja i ona vezana za skijanje i proslavu Nove godine u inozemstvu gdje kartice koriste za otprilike 40 posto plaćanja, većinom za kupovinu odjeće, cipela i poklona te na benzinskim postajama.
Nešto više nego prošle godine kartice koriste i u drugim prilikama, za kupnju hrane i pića u supermarketima, plaćanje smještaja, izlaske u restorane ili klubove, cestarine i drugo, ali gotovina ipak i dalje ostaje preferirani kanal plaćanja u inozemstvu.
Istraživanje MasterIndex u Hrvatskoj se provodi od rujna 2009., a ovo najnovije provedeno je u listopadu ove godine na uzorku od tisuću ispitanika korisnika kartica u dobi od 18 do 55 godina.